Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 72555
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w terenie,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.
Zakres zadań
- Koordynuje, monitoruje i realizuje zamierzenia inwestycyjno – remontowe oraz konserwacyjne w zakresie utrzymania systemów infrastruktury technicznej, w szczególności zabezpieczeń technicznych stosowanych w chronionych obiektach Komendy Głównej Policji
- Współuczestniczy w koordynacji projektów realizowanych w ramach zespołu w zakresie systemów energetycznych, zabezpieczeń technicznych, klimatyzacji i wentylacji w obiektach Komendy Głównej Policji
- Przygotowuje wstępne kosztorysy inwestycyjne dotyczące systemów infrastruktury technicznej oraz przygotowuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizowanych inwestycji, remontów i modernizacji systemów infrastruktury technicznej
- Sprawuje nadzór ze strony inwestora w zakresie prac związanych z utrzymaniem systemów infrastruktury technicznej
- Przygotowuje wstępne koncepcje, prowadzi nadzór nad przygotowaniem projektów systemów, przeprowadza testy wstępne wybranych do wdrożenia systemów infrastruktury technicznej na potrzeby prowadzonych inwestycji w obiektach Komendy Głównej Policji
- Bierze dział w odbiorach systemów infrastruktury technicznej, w szczególności zabezpieczeń technicznych zastosowanych w obiektach Komendy Głównej Policji oraz prowadzi nadzór merytoryczny nad realizacją zawartych w tym zakresie umów
- Monitoruje rynek w zakresie systemów infrastruktury technicznej, w tym urządzeń kontroli bezpieczeństwa obiektów
- Przyjmuje zgłoszenia usterek, awarii i uszkodzeń, dokonuje wstępnej oceny problemu, ocenia stan techniczny uszkodzonych części i urządzeń, usuwa drobne usterki, monitoruje prace firm zajmujących się obsługą serwisową
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe II stopnia, techniczne o kierunku elektrotechnika lub telekomunikacjadoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat pracy w zakresie projektowania, obsługi i wdrożeń systemów infrastruktury technicznej, w tym systemów zabezpieczeń technicznych
- Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Przeszkolenie z zakresu: kosztorysowania, projektowania instalacji systemów zabezpieczeń technicznych, obsługi systemów zabezpieczeń technicznych
- Uprawnienia: wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, świadectwo kwalifikacyjne SEP D i E, prawo jazdy kategorii B
- Znajomość obowiązujących przepisów dla systemów zabezpieczeń technicznych oraz umiejętności ich stosowania
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- Bardzo dobra znajomość programów komputerowych MS Office
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność analizy i syntezy w celu formułowania wniosków
- Samodzielność i dobra organizacja pracy jak również umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność komunikowania się
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu instalacji i obsługi sieciowych systemów monitoringu wizyjnego
- Przeszkolenie z prawa zamówień publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Użytkowa znajomość programu AutoCad oraz programu Norma
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”