Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1196 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 73222

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

  • zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • Przeprowadzi kontrole wskazane przez przełożonych, w tym kieruje powołanym zespołem kontrolerów (zespołem kontrolnym), wykonuje czynności samodzielnie lub uczestniczy w pracach zespołu kontrolerów (zespołu kontrolnego).
  • Koordynuje czynności związane z dokonywaniem, na podstawie gromadzonych danych o wynikach kontroli oraz innych informacji o nieprawidłowościach występujących w resorcie spraw wewnętrznych i administracji, analizy ryzyka w zakresie zadań objętych działaniami administracji rządowej, którymi kieruje Minister, celem przygotowania propozycji do rocznych planów kontroli oraz programów kontroli realizowanych przez Wydział.
  • Przygotowuje niezbędne materiały do sprawnego przeprowadzenia czynności kontrolnych. Sporządza informacje, notatki służbowe, pisma, protokoły, programy kontroli, dokumentacje pokontrolne oraz inne dokumentacje, o których mowa w przepisach normujących zasady i tryb przeprowadzania kontroli oraz przedkłada je do zapoznania i akceptacji Naczelnikowi Wydziału Kontroli Administracji Publicznej.
  • Opracowuje analizy i opinie w zakresie właściwości Wydziału Kontroli Administracji Publicznej, w tym analizy dotyczące zasadności przeprowadzenia kontroli.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych przekazywanych do Departamentu w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych.
  • Prowadzi bezpośrednią współpracę z przedstawicielami podmiotów kontrolowanych w zakresie realizowanych zadań.
  • Udziela pomoc merytoryczną pracownikom współdziałającym w realizacji przydzielonych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze pracy w sektorze publicznym
  • Wiedza w obszarze prowadzenia kontroli, w tym znajomość ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji w rządowej (Dz. U. Nr 185, poz. 1092) oraz standardów kontroli w administracji rządowej
  • Kreatywność, umiejętność myślenia analitycznego i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty