Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 73222
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją.
Zakres zadań
- Przeprowadzi kontrole wskazane przez przełożonych, w tym kieruje powołanym zespołem kontrolerów (zespołem kontrolnym), wykonuje czynności samodzielnie lub uczestniczy w pracach zespołu kontrolerów (zespołu kontrolnego).
- Koordynuje czynności związane z dokonywaniem, na podstawie gromadzonych danych o wynikach kontroli oraz innych informacji o nieprawidłowościach występujących w resorcie spraw wewnętrznych i administracji, analizy ryzyka w zakresie zadań objętych działaniami administracji rządowej, którymi kieruje Minister, celem przygotowania propozycji do rocznych planów kontroli oraz programów kontroli realizowanych przez Wydział.
- Przygotowuje niezbędne materiały do sprawnego przeprowadzenia czynności kontrolnych. Sporządza informacje, notatki służbowe, pisma, protokoły, programy kontroli, dokumentacje pokontrolne oraz inne dokumentacje, o których mowa w przepisach normujących zasady i tryb przeprowadzania kontroli oraz przedkłada je do zapoznania i akceptacji Naczelnikowi Wydziału Kontroli Administracji Publicznej.
- Opracowuje analizy i opinie w zakresie właściwości Wydziału Kontroli Administracji Publicznej, w tym analizy dotyczące zasadności przeprowadzenia kontroli.
- Opiniuje projekty aktów prawnych przekazywanych do Departamentu w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych.
- Prowadzi bezpośrednią współpracę z przedstawicielami podmiotów kontrolowanych w zakresie realizowanych zadań.
- Udziela pomoc merytoryczną pracownikom współdziałającym w realizacji przydzielonych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
- Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
- Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze pracy w sektorze publicznym
- Wiedza w obszarze prowadzenia kontroli, w tym znajomość ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji w rządowej (Dz. U. Nr 185, poz. 1092) oraz standardów kontroli w administracji rządowej
- Kreatywność, umiejętność myślenia analitycznego i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe