Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1195 dni temu
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 73241

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie

  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy

  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany

  • Zagrożenie korupcją

  • Peramanentna obsługa klientów zewnętrznych

Zakres zadań

  • Realizuje zadania związane z planowaniem, organizowaniem, dofinansowaniem i oceną szkoleń pracowników, w tym prowadzi dokumentację i aktualizuje dane w systemie informatycznym
  • Przygotowuje i publikuje ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy oraz koordynuje proces rekrutacji i selekcji w wyznaczonych komórkach organizacyjnych UKE (w tym uczestniczy w procesie przygotowania opisu stanowiska, bierze udział w pracach komisji rekrutacyjnych)
  • Koordynuje proces wyznaczania Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego dla pracowników wyznaczonych komórek organizacyjnych
  • Przygotowuje analizy i dane z zakresu szkoleń oraz naborów
  • Prowadzi sprawy związane z organizacją służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników UKE oraz z wdrażaniem nowych pracowników
  • Organizuje praktyki zawodowe, studenckie oraz wolontariat w Urzędzie
  • Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie realizacji inicjatyw, programów, projektów lub usług o charakterze akademickim, technologicznym i naukowym oraz podejmuje działania w zakresie nawiązania nowej współpracy
  • Uczestniczy w procesie przygotowywania, uaktualnia i wdrażania narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu rekrutacji lub prowadzeniu spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników.
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy Kodeks pracy w zakresie dotyczącym podnoszenia kwalifikacji zawodowych, rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej
  • Znajomość metod oraz narzędzi stosowanych w rekrutacji pracowników oraz zarządzaniu szkoleniami
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty