Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1085 dni temu
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 77906

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: brak szczególnych warunków pracy


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca na parterze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)

  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem

Zakres zadań

  • Przygotowuje projekty dokumentów z zakresu rozwiązań organizacyjnych w urzędzie oraz opiniuje Wewnętrzne regulaminy organizacyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa
  • Koordynuje i monitoruje przebieg realizacji projektów będących we właściwości Biura tj. dotyczących reorganizacji urzędu lub usprawniania działań całego urzędu (unowocześniania urzędu), związanych z wprowadzeniem e-administracji itp., w tym koordynuje aktualizację dokumentacji w ramach powyższych projektów
  • Koordynuje w Biurze sprawy z zakresu kontroli zarządczej, w tym prowadzi sprawy związane z procesem opracowywania jednostkowego planu działalności (JPD) Biura i sprawozdań z jego realizacji, a także wykonuje analizy ryzyka działalności Biura w kontekście JPD BDG oraz proponuje mechanizmy ich obsługi, kamienie milowe postępu i plany wariantowe
  • Koordynuje sprawy związane z prowadzonymi w Biurze kontrolami przez organy kontroli zewnętrznej i wewnętrznej oraz audytami, w tym koordynuje przygotowanie projektów odpowiedzi na pytania kontrolerów związane z zakresem prowadzonych kontroli oraz projektów zastrzeżeń, stanowisk i informacji wynikających z dokumentów pokontrolnych
  • Publikuje na stronie intranetowej Ministerstwa dokumenty w zakresie spraw wskazanych przez Dyrektora Biura
  • Przygotowuje propozycje przedsięwzięć podnoszących jakość i efektywność organizacyjną Biura, w tym projektuje rozwiązania systemowe związane z podejściem procesowym
  • Prowadzi szkolenia wewnętrzne dla pracowników Ministerstwa z zakresu przebiegu procesów i dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych albo 1,5 roku w obszarze kontroli zarządczej lub zarządzania projektami lub programami lub procesami
  • znajomość zagadnień związanych z kontrolą zarządczą
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o służbie cywilnej, o Najwyższej Izbie Kontroli
  • znajomość zasad techniki prawodawczej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • komunikacja
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • myślenie analityczne
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty