Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- realizuje zadania w zakresie tworzenia i analizy projektów legislacyjnych dokumentów rządowych, w tym dokumentów związanych z informatyzacją, będących we właściwości Departamentu
- realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- współdziała z pracownikami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w celu realizacji zadań związanych z aktualizacją, wdrażaniem i monitorowaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
- dokonuje analiz w zakresie związanym z cyfryzacją w celu realizacji zadań związanych z aktualizacją, wdrażaniem i monitorowaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie analizy i tworzenia aktów prawnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Wiedza o systemie i źródłach prawa, w tym umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
- Znajomość procesu legislacyjnego
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
- Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 3 lata doświadczenia w obszarze administracji publicznej