Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1072 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 78563

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.  

Zakres zadań

  • realizuje zadania w zakresie tworzenia i analizy projektów legislacyjnych dokumentów rządowych, w tym dokumentów związanych z informatyzacją, będących we właściwości Departamentu
  • realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • współdziała z pracownikami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w celu realizacji zadań związanych z aktualizacją, wdrażaniem i monitorowaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa
  • dokonuje analiz w zakresie związanym z cyfryzacją w celu realizacji zadań związanych z aktualizacją, wdrażaniem i monitorowaniem Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie analizy i tworzenia aktów prawnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza o systemie i źródłach prawa, w tym umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • Znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
  • Znajomość procesu legislacyjnego
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w zakresie związanym z realizacją zadań publicznych przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • 3 lata doświadczenia w obszarze administracji publicznej
 

Podobne oferty