Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiążę się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W czasie trwania remontu nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy związane z przygotowaniem, realizacją oraz dokumentowaniem odbiorów inwestycji i remontów przy ul. Królewskiej 27, w tym: dokonuje analizy potrzeb, zleca opracowanie dokumentacji technicznej, przygotowuje opisy przedmiotu zamówienia oraz projekty umów, weryfikuje opracowaną przez projektanta dokumentację i uczestniczy w jej odbiorze, bierze czynny udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia, monitoruje i koordynuje prace na etapie ich realizacji, uczestniczy w procedurach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz rozlicza te zadania
- realizuje sprawy związane z konserwacjami, naprawami oraz przeglądami w zakresie substancji budynku, w tym przygotowuje, prowadzi i rozlicza umowy z wykonawcami usług konserwatorskich istniejących w obiekcie sieci oraz urządzeń z nimi związanych, prowadzi i nadzoruje umowy z wykonawcami w zakresie przeglądów okresowych budynku, dokonuje wpisów do przewidzianych przepisami prawa rejestrów, dzienników i do Książki Obiektu
- uczestniczy w planowaniu środków budżetowych niezbędnych dla prawidłowej i terminowej realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, opracowuje program inwestycji
- prowadzi sprawy związane z wyborem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi inwestycjami, zgodnie z ustawą Pzp oraz regulacjami wewnętrznymi KPRM oraz sprawuje nadzór nad realizacją tych umów oraz dokonuje ich bieżącego rozliczenia
- przygotowuje informacje i sprawozdania wymagane odrębnymi przepisami, dotyczące aspektów technicznych obiektu znajdującego się przy ul. Królewskiej 27, będącego w zarządzie KPRM
- prowadzi sprawy dotyczące obsługi bieżących zadań leżących we właściwości Zespołu oraz sprawy dotyczące realizowanych przez Zespół umów w zakresie: weryfikacji merytorycznej dowodów księgowych, sporządzania opisów dowodów księgowych oraz monitorowania dokonywanych wydatków
- organizuje w obiekcie, w którym odbywa się stacjonarna praca biurowa (w tzw. czynnym obiekcie), działania mające na celu udostępnienie wykonawcy frontu robót w ramach realizowanej i nadzorowanej inwestycji, w tym przygotowuje bieżące komunikaty o stanie prac, wyłączeniach różnej infrastruktury w związku z prowadzonymi pracami, a także sporządza harmonogram relokacji pracowników w związku z udostępnianiem kolejnych przestrzeni obiektu do prowadzenia prac remontowo-budowlanych
- w ramach powierzonych zadań reprezentuje jednostkę przed wykonawcami, innymi urzędami oraz różnymi podmiotami i instytucjami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 2 lat w zakresie realizacji inwestycji budowlanych
- posiadanie wiedzy z zakresu: planowania i koordynowania remontów i inwestycji, ochrony p.poż i bhp, przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów z zakresu finansów publicznych
- posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie uprawnień budowlanych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych