Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
specjalista mid / senior / ekspert
praca stacjonarna
643 dni temu
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 102761

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ­­Opracowuje programy z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w szczególności koncepcje programów i ich założenia, formułuje propozycje zapisów, weryfikuje program, przeprowadza procedurę zatwierdzania i ogłaszania programów.
  • ­­Przygotowuje wkłady merytoryczne do dokumentów związanych z perspektywą finansową Unii Europejskiej 2021-2027 oraz Krajowym Planem Odbudowy w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • ­­Wdraża programy z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, m.in. przygotowuje interpretacje i stanowiska Ministerstwa oraz odpowiedzi na zapytania w zakresie programu, rozwiązuje kwestie problemowe związane z bieżącym wdrażaniem programów i instrumentów wsparcia zgodnie z kompetencjami Wydziału.
  • ­­Dokonuje analiz prawnych oraz bierze udział w pracach związanych z przygotowywaniem aktów prawnych w zakresie zadań leżących w kompetencji Wydziału.
  • ­­Uczestniczy w procesie decyzyjnym UE w ramach kompetencji Ministerstwa, m.in. bierze udział w spotkaniach i posiedzeniach, opiniuje umowy i dokumenty, przygotowuje materiały, raporty i odpowiedzi na zapytania.
  • ­­Realizuje, we współpracy z Departamentem Informatyki i Wydziałem Budżetu, Analiz i Sprawozdawczości, zadania dotyczące systemu teleinformatycznego do obsługi ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 poprzez przygotowywanie specyfikacji wymagań i opiniowanie projektów zmian tych systemów, testowanie zmian i ich zatwierdzanie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub na stanowisku związanym z analizą aktów prawnych
  • ­komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz aktów wykonawczych
  • ­znajomość funkcjonowania UE, jej instytucji i prawa wspólnotowego
  • ­znajomość projektu Krajowego Planu Odbudowy w obszarze opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
  • ­znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w szczególności działu I, III i IV
  • ­rzetelność
  • komunikatywność
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty