Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania związane ze stanowiskiem: a) wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo, 6) w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy, 7) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, 2) mile widziane uprawnienia budowlane, 3) podstawowa znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, 4) znajomość obsługi programów komputerowych: pakietów biurowych (w szczególności excel, word, outlook), mile wiadziana znajomość programów typu autocad, norma, 5) umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, 6) prawo jazdy kat. B.
Ostróda
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 7 000 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe:
Monika Kwiatkowska
m.kwiatkowska@ostroda.praca.gov.pl
896429546
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu, 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy, 4) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, ukończenia studiów, kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe, 5) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia, 6) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, 7) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe, 8) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 9) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze. Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych. Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie w przypadku dokumentów dwustronnych. Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Ostródzie na podstawie umowy na czas określony w celu zastępstwa pracownika, na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119). O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie