Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor farmaceutyczny
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 70467
Warunki pracy
praca terenowo – biurowa, praca poza siedzibą urzędu związana z przeprowadzaniem kontroli na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, praca wymagająca sprawności obu rąk i szczególnej koncentracji, praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze, w budynku znajduje się winda urząd nie posiada samochodu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- kontrolowanie działalności aptek ogólnodostępnych, szpitalnych, zakładowych, działów farmacji szpitalnej i placówek obrotu pozaaptecznego,
- nadzór nad obrotem, przechowywaniem i zabezpieczaniem środków odurzających, substancji psychotropowych oraz prekursorów kategorii 1,
- kontrolowanie warunków lokalowych nadzorowanych jednostek,
- pobieranie prób produktów leczniczych do badań jakościowych,
- przygotowywanie projektów postanowień i decyzji,
- kontrolowanie uprawień zawodowych pracowników nadzorowanych jednostek,
- opracowywanie informacji i sporządzanie analiz.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe farmaceutycznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego zgodnie z kierunkiem wykształcenia
- znajomość przepisów ustawy Prawo farmaceutyczne, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego, wiedza fachowa z dziedziny farmacji,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi komputera - pakietu MS Office oraz Internetu,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- komunikatywność, dyspozycyjność,
- czynne prawo jazdy kategorii B