Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Zamówień Publicznych/Dział Realizacji Zamówień/Wydział Realizacji Zamówień Inwestycyjnych)
Umowa na zastępstwo
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (umowa na zastępstwo)
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla inwestycyjnych kategorii zakupowych;
- weryfikacja szacunkowych kalkulacji przedmiotu zamówienia, opisów przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentów celem założenia wniosku o udzielenie zamówienia w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych, składających zapotrzebowanie;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień, dla inwestycyjnych kategorii zakupowych;
- udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki;
- udział w komisjach przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
Nasze Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne z zakresu inżynierii sanitarnej lub budowlanej;
- minimum roczne doświadczenie zawodowe;
- mile widziana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych;
- praktyczna znajomość systemów/ programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10;
- mile widziane doświadczenie przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych;
- komunikatywność, samodzielność, skrupulatność.
W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.