Inspektor / Starszy Inspektor w Biurze Prawno-Majątkowym

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Warszawa ul. Plac Starynkiewicza 5

36 dni temu

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Inspektor / Starszy Inspektor w Biurze Prawno-Majątkowym

(Biuro Prawno-Majątkowe / Zespół ds. kancelaryjnych)

Miejsce pracy: Warszawa ul. Plac Starynkiewicza 5
Nr ref.: 108/20


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków:

  • zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów – ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej według wewnętrznych procedur oraz obsługa systemów kancelaryjnych obowiązujących w Spółce
  • redagowanie pism i przygotowywanie dokumentów na potrzeby przełożonego, prowadzenie kalendarza spotkań
  • organizacja, obsługa i koordynacja spotkań oraz połączeń telefonicznych
  • zamawianie materiałów biurowych, pieczątek i wizytówek
  • przygotowywanie zestawień i informacji zbiorczych na potrzeby wewnętrzne Biura
  • udział w archiwizowaniu dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia średniego, mile widziane wyższe (preferowane z zakresu administracji lub prawa)
  • doświadczenia na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako asystentka (preferowane powyżej 3 lat)
  • znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office i PowerPoint (umiejętność tworzenia prezentacji)
  • umiejętności organizacyjnych oraz dużej samodzielności
  • wysokiej kultury osobistej, energiczności, otwartości, komunikatywności
  • Dodatkowe cechy pożądane na tym stanowisku to:
    • sumienność, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
    • umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
    • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • wysoka kultura osobista połączona z asertywnością
    • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporność na stres

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 09.07.2020r.

 

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy,
  • dla celów archiwalnych: na potrzebę ochrony przed roszczeniami - przez okres  przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez dostawców systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy  o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Poznaj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych