Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Administracyjno- Remontowym
(Pion Wsparcia/ Dział Administracyjny/ Wydział Administracyjno– Remontowy)
Miejsce pracy: Warszawa, pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 276/22
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające ze 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- przygotowywanie zapotrzebowań na dostawę / usługę / robotę budowlaną do postepowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowania zgodnie z regulaminem
- sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi
- przygotowywania i przekazywanie dokumentacji przetargowej do zainteresowanych komórek organizacyjnych
- uczestniczenie w pracach komisji
- udział w przygotowaniu materiałów do planu gospodarczego
- realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
- ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami oraz prowadzenie ewidencji
- opiniowanie materiałów w zakresie zamówień publicznych pod względem merytorycznym
- nadzorowanie rozliczeń finansowych oraz poświadczenie faktur i rachunków pod względem merytorycznym
- administrowanie środkami trwałymi nadzorowanymi przez Dział
Nasze wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- czynne prawo jazdy kat. B
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.