Zawód: Technik rachunkowości*
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe; 2. min. 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, min. 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; 10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice i programów finansowo-księgowych. Wymagania dodatkowe: 1. odporność na stres; 2. umiejętność pracy w zespole; 3. znajomość systemów MDOK i KSAT; 4. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu planowania i realizacji budżetu w jednostce budżetowej; 5. mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej;
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 do 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek stażowy
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie średnie lub wyższe; 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim; 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki w Wydziale Planowania i Realizacji Budżetu Jednostki w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie