Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
1980 dni temu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 37417

Warunki pracy

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji)

Zakres zadań

  • Realizacja zadań wynikających z rządowych programów w zakresie pomocy społecznej, w celu zapewnienia odpowiedniego wsparcia wybranym grupom społecznym.
  • Opiniowanie dokumentacji jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, w szczególności regulaminów organizacyjnych, programów działalności i planów pracy ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w celu zapewnienia właściwego poziomu świadczonych usług.
  • Przygotowywanie projektów decyzji zezwalających lub cofających zezwolenia na prowadzenie domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.
  • Opracowywanie i przekazywanie informacji odnośnie funkcjonowania systemu pomocy społecznej, w tym odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej z zakresu pomocy społecznej.
  • Realizacja zadań z zakresu przeciwdziałania handlowi ludźmi w celu usprawnienia organizacji działalności prewencyjnej, wsparcia i reintegracji ofiar handlu ludźmi oraz pobudzenia aktywności lokalnych samorządów i organizacji pozarządowych w tym zakresie.
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy społecznej.
  • Prowadzenie rejestru domów pomocy społecznej, placówek zapewniających całodobowa opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym oraz w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, placówek udzielających tymczasowego schronienia, jednostek specjalistycznego poradnictwa oraz rejestru zatwierdzonych indywidualnych programów integracji cudzoziemców.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, w szczególności dotyczących nadzoru i kontroli w pomocy społecznej
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe