Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 41288
Warunki pracy
Praca także w terenie, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędachW przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Gromadzenie i kompletowanie dokumentów, badanie zasobów archiwalnych i sądowych, analizowanie zgromadzonych materiałów dowodowych, uczestniczenie w rozprawach administracyjnych w urzędzie lub w terenie przy bezpośrednim udziale stron, świadków i biegłych, formułowanie wniosków i opracowywanie projektów pism i rozstrzygnięć w sprawach dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne
- Przeprowadzanie kontroli problemowych zewnętrznych jednostek samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości realizacji zadań należących do Oddziału Regulacji Stanu Prawnego
- Nadzorowanie i kontrolowanie wykonania obowiązku ujawniania własności nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego, celem zapewnienia nadzoru wojewody nad prawidłowością wykonywania zadań w tych dziedzinach przez starostów
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi, wnioski i petycje
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów z zakresu zarządu i gospodarki nieruchomościami drogowymi oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami, np. ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustaw pokrewnych
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów
- umiejętność argumentowania
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- odporność na stres
- zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
- kreatywność