Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
1792 dni temu
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 47183

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu,
- możliwa praca poza siedzibą urzędu/wykonywanie czynności kontrolnych,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszących.

Zakres zadań

  • wykonywanie zadań określonych w ustawie o Funduszu Dróg Samorządowych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji pod względem rzeczowym i finansowym zadań przez jednostki samorządu terytorialnego: a) weryfikacja pod względem formalnych złożonych wniosków o dofinansowanie zadań ze środków Funduszu Dróg Samorządowych;b) przygotowywanie projektów umów o udzielenie dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych; c) analiza i weryfikacja dokumentów w celu ustalenia zakresu rzeczowego i kosztu realizacji zadań na które udzielono dofinansowania; d) analiza i weryfikacja wniosków stanowiących podstawę wypłaty dofinansowania; e) monitorowanie realizacji zadań na które udzielono dofinansowania; f) rzeczowe i finansowe rozliczanie zadań dofinansowanych ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
  • kontrolowanie realizacji zadań wykonywanych przez jednostki samorządu terytorialnego dofinansowanych ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub do 1 roku w obszarze finansów publicznych lub realizacji inwestycji,
  • znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, o finansach publicznych, o Funduszu Dróg Samorządowych, o drogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie ekonomiczne lub budowlane,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze finansów publicznych lub realizacji inwestycji,
  • znajomość przepisów z zakresu prawo budowlane lub prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.