Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 63786
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej
4 godzin,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie udzielenia ulg w spłacie budżetowych należności publicznoprawnych,
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów i porozumień w sprawie wsparcia oraz powierzenia do realizacji zadań z zakresu Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, a także przygotowywanie wniosków o uruchomianie środków z rezerwy celowej budżetu państwa oraz obsługa ich przekazania Beneficjentom Programu,
- weryfikowanie rozliczeń programów lokalnych oraz wniosków na realizację zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, zawartych w sprawozdaniach przedkładanych przez Uczestników Programu,
- prowadzenie spraw w zakresie odzyskiwania środków w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
- uczestniczenie, z upoważnienia Wojewody, w mediacjach prowadzonych w toku postępowań administracyjnych w sprawie udzielenia ulg w spłacie należności publicznoprawnych,
- przeprowadzanie wizyt monitoringowych realizacji zadań w ramach programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 oraz – w przypadku wydania rekomendacji stanowiących wynik przeprowadzonych czynności monitoringowych – wizyt następczych,
- prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie budżetowych należności cywilnoprawnych,
- przygotowywanie zaświadczeń oraz sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w ramach postępowań administracyjnych w sprawie udzielenia ulg w spłacie należności publicznoprawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy ordynacja podatkowa (dział III)
- znajomość rozporządzenia w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej, a także zakresu informacji, które muszą być zawarte w rachunkach
- ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o językach regionalnych
- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
- znajomość uchwały Rady Ministrów w sprawie ustanowienia programu wieloletniego „Program na rzecz integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020”
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- umiejętność organizacji pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe