Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
869 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 88745

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,


- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • sporządzanie umów o dofinansowanie zadań z zakresu wsparcia społecznego lub zawodowego osób niepełnosprawnych dofinansowanych z Funduszu Solidarnościowego
  • ocenianie pod względem formalnym i merytorycznym wniosków o dofinansowanie składanych przez jednostki samorządu terytorialnego
  • przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystania środków z Funduszu poza siedzibą Urzędu
  • opracowywanie harmonogramów i dyspozycji przekazania środków z Funduszu Solidarnościowego jednostkom samorządu terytorialnego na realizację zadań
  • sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji zadań w województwie, dofinansowywanych z Funduszu Solidarnościowego
  • rozliczanie środków finansowych na zadania jednostek samorządu terytorialnego dofinansowywanych z Funduszu Solidarnościowego oraz weryfikowanie zwrotów niewykorzystanych środków w tym zakresie
  • sporządzanie materiałów planistycznych i wystąpień do ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego oraz do ministra finansów o środki finansowe, wnioskowane przez jednostki samorządu terytorialnego w zakresie zadań dofinansowywanych z Funduszu Solidarnościowego
  • przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji z budżetu państwa oraz środków z Funduszu Pracy przez jednostki samorządu terytorialnego i podmioty niepubliczne na realizację zadań w ramach programów rządowych i resortowych w zakresie wspierania rodziny

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych lub w rachunkowości finansowej
  • znajomość ustawy o funduszu solidarnościowym
  • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe