Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 30322
Warunki pracy
WARUNKI PRACY obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
nietypowe godziny ( w tym praca w nocy oraz w weekendy i święta)
praca w systemie równoważnego czasu pracy po 12 godzin.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Pracownikom oferujemy:
-stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Zakres zadań
- prowadzenie monitoringu o stanie przejezdności i stanie technicznym dróg oraz przyjmowanie i przekazywanie informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i wytycznymi,
- prowadzenie dokumentacji Punktu Informacji Drogowej oraz obsługa programów i systemów wykorzystywanych do pracy w PID w celu dokumentowania zdarzeń, interwencji i podjętych działań,
- analizowanie danych o zdarzeniach drogowych, współpraca ze służbami ratowniczymi, porządkowymi oraz zarządcami innych dróg i organami zarządzającymi ruchem na tych drogach,
- gromadzenie i przetwarzanie danych oraz uczestnictwo w ocenie zagrożeń występujących na drodze w celu podjęcia właściwych działań przez Zarządcę dróg,
- realizacja zadań w ramach zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia Dyrektorowi Oddziału warunków do skoordynowanego i skutecznego działania we wszystkich fazach zarządzania kryzysowego ,
- realizacja zadań stałego dyżuru w celu zapewnienia ciągłości przekazywania decyzji upoważnionych organów w sprawie uruchomienia określonych zadań wynikających z wprowadzenia wyższych stanów gotowości obronnej państwa,
- przygotowywanie uzgodnienia tras i projektów zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych oraz projektów zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
- rejestrowanie korespondencję wchodzącą do Wydziału oraz archiwizowanie dokumentów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość sieci dróg na terenie województwa lubelskiego,
- umiejętność działania w sytuacjach trudnych i radzenia sobie ze stresem ,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych, ochrony pasa drogowego, zagadnień inżynierii ruchu,
- znajomość programów UtrudnieniaWin, ZimaWin, PPNWin,