Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
•Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca jednozmianowa w systemie 8-godzinnym,
- wymuszona pozycja ciała.
•Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w bezpośrednim sąsiedztwie sprzętu komputerowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek jest obiektem 3-kondygnacyjnym, wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, przed budynkiem znajduje się miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
Zakres zadań
- realizacja zadań w systemie SWD, w tym kontrola i aktualizacja słowników w systemie SWD,
- rejestracja środków zapobiegawczych i karnych – dozory i zakazy,
- obsługa na stanowisku recepcyjnym interesantów Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim, właściwe kierowanie i powiadamianie o ich przybyciu odpowiednie osoby,
- rejestrowanie osób wchodzących do jednostki w „książce ruchu osobowego”.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy przy komputerze
- umiejętność obsługi sprzętu komputerowego
- kreatywność
- umiejętności analityczne
- umiejętność dobrej organizacji na stanowisku pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dobra znajomość topografii powiatu tomaszowskiego
- bardzo dobra obsługa pakietów biurowych