Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Ostróda
Ogłoszenie o naborze Nr 40763
Warunki pracy
Pokój znajduje się na I piętrze budynku, w którym nie ma windy. Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.Praca w pomieszczeniu przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Praca w wymuszonej pozycji ciała.
W skrzydle budynku na piętrze znajdują się cztery toalety (2 damskie i 2 męskie) nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Parter budynku jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Brak oznaczeń dla osób niewidomych oraz podłóg antypoślizgowych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny.
Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim (możliwe wyjazdy służbowe).
Praca administracyjno – biurowa.
Zakres zadań
- przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników cywilnych i policjantów jednostki w celu przekazania tych dokumentów pracownikom oraz komórkom wypłacającym świadczenia finansowe oraz wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń zawodowych funkcjonariuszy i pracowników, przygotowywanie i nadzorowanie testów sprawnościowych, kontrola wykonywania planów szkoleń oraz organizowanie egzaminów rocznego cyklu szkolenia w celu poprawy jakości wykonywanej pracy przez funkcjonariuszy i pracowników,
- prowadzenie dokumentacji urlopów i zwolnień lekarskich całej jednostki w celu kontroli płynności pracy w jednostce oraz prowadzenie spraw związanych z medycyną pracy,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem stażystów z PUP w Ostródzie i Morągu oraz sprawowanie nadzoru nad nimi w celu wspomożenia funkcjonowania pracy jednostki,
- przygotowywanie dokumentacji oraz rejestracja deklaracji ubezpieczeń społecznych ZUS w celu zabezpieczenia świadczeń emerytalno – rentowych pracowników i policjantów,
- zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników cywilnych i policjantów w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018 r., poz. 412)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- umiejętność organizowania pracy własnej
- odpowiedzialność za realizowane zadania