Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Słupsk
Ogłoszenie o naborze Nr 42223
Warunki pracy
Praca biurowa, w godzinach 7.30÷15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,
częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,
budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo – księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP i pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowego użytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawa dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,
- Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowania
- Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowych
- Pełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUS
- Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS
- Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej – potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS, sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).
- Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,
- Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)
- Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,
- Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,
- Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie preferowani absolwenci kierunków ekonomicznychdoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe