Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Zakopane
Ogłoszenie o naborze Nr 46353
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych, brak windy). Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Zakres zadań
- Rejestracja informacji w KSIP w zakresie przestępstw.
- Rejestracja i przetwarzanie informacji w zakresie wykroczeń w ruchu drogowym, zdarzeń w ruchu drogowym
- Rejestracja informacji w PSI.
- Okresowe dokonywanie weryfikacji danych w bazie KSIP i PSI.
- Dokonywanie sprawdzeń w bazach policyjnych KSIP, PSI i poza policyjnych, REGON, OSADZONY, PESEL, RDO, CEPIK, CDO, KRS, Sirene, Noe.NET
- Rejestracja wykroczeń w ruchu drogowym (MRD-5).
- Prowadzenie ewidencji wydruków i innych rejestrów związanych z pracą Zespołu.
- Sporządzanie wydruków z danymi statystycznymi.
- Sporządzanie statystyk i analiz.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku biurowym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów ,,tajne”
- znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych