Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 48196
Warunki pracy
Stanowisko znajduje się na III piętrze w budynku dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca będzie wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy wymuszonej pozycji ciała, z wykorzystaniem oświetlenia naturalnego i sztucznego.Zakres zadań
- Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do KP - Krzyki w Elektronicznym Dzienniku Korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Przydzielanie korespondencji przychodzącej w systemie e-Komenda na poszczególnych Komendantów/Naczelników Wydziału, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
- Rejestrowanie korespondencji wychodzącej w systemie e-Komenda, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Wspomaganie prowadzenia rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań w celu zapewnienia właściwego obiegu rejestrowanych spraw.
- Przygotowywanie do Składnicy Akt dokumentów i sporządzanie do nich spisów akt przekazanych oraz sporządzanie protokołów brakowania dokumentów kategorii BC w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania.
- Wspomaganie prowadzenia rejestru śledztw i dochodzeń w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji w tym zakresie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- Dobra organizacja pracy własnej
- Znajomość programów komputerowych w stopniu podstawowym (MS Office)
- Umiejętność komunikowania się i współpracowania w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe