Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 51805
Warunki pracy
warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu,
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach 8.15 – 16.15,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka
miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- dojście i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, gromadzenie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów niejawnych zawierających informacje niejawne w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w komórkach organizacyjnych KGSG, obsługiwanych przez Kancelarię Tajną,
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością Kancelarii Tajnej w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych w komórkach organizacyjnych KGSG, obsługiwanych przez Kancelarię Tajną,
- prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania oraz oznaczania materiałów niejawnych przez wykonawców w celu zapewnienia właściwej ochrony tych materiałów,
- rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników komórek organizacyjnych KGSG obsługiwanych przez Kancelarię Tajną w przypadku rozwiązania stosunku służby lub pracy, albo przeniesienia do dalszego wykonywania obowiązków służbowych w innej komórce organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej lub jednostce organizacyjnej Straży Granicznej, bądź też w przypadku długotrwałego zwolnienia lekarskiego, w celu stwierdzenia zgodności stanu ewidencyjnego z faktycznym,
- kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie akt w celu przekazania ich do właściwego archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów niejawnych
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- czytelny charakter pisma;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- skrupulatność;
- terminowość;
- odpowiedzialność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych krajowych, UE i NATO,
- przeszkolenie kancelaryjne, z archiwistyki,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- obsługa komputera.