Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Kuratorium Oświaty w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1709 dni temu
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52496

Warunki pracy

Budynek wielokondygnacyjny zaopatrzony w windę, ale nie w pełni dostosowaną do przewożenia osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak odpowiednich oznaczeń oraz urządzeń umożliwiających pracę osobom z niepełnosprawnością słuchową i wzrokową (niedosłyszących, głuchoniemych, niewidomych). Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Zakres zadań

  • przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych Kuratorium Oświaty oraz dokumentacji przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych,
  • udzielanie konsultacji pracownikom Kuratorium Oświaty oraz dyrektorom zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do Oddziału- Archiwum,
  • prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego, w tym ewidencji elektronicznej,
  • prowadzenie kwerend archiwalnych i udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum,
  • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej wartościowaniu, ocenie i komisyjnym zniszczeniu,
  • samodzielne opracowywanie dokumentacji kat. A do przekazania do archiwum państwowego,
  • inicjowanie przekazania do archiwum państwowego,
  • udzielanie informacji klientom i prowadzenie bieżących spraw związanych z realizacją zadań Oddziału - Archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie kierunkowe archiwistyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r.
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
  • umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (fax, kopiarka, skaner, drukarka),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • solidność, dokładność, dociekliwość,
  • terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.