Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52496
Warunki pracy
Budynek wielokondygnacyjny zaopatrzony w windę, ale nie w pełni dostosowaną do przewożenia osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak odpowiednich oznaczeń oraz urządzeń umożliwiających pracę osobom z niepełnosprawnością słuchową i wzrokową (niedosłyszących, głuchoniemych, niewidomych). Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.Zakres zadań
- przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych Kuratorium Oświaty oraz dokumentacji przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych,
- udzielanie konsultacji pracownikom Kuratorium Oświaty oraz dyrektorom zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do Oddziału- Archiwum,
- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego, w tym ewidencji elektronicznej,
- prowadzenie kwerend archiwalnych i udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum,
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej wartościowaniu, ocenie i komisyjnym zniszczeniu,
- samodzielne opracowywanie dokumentacji kat. A do przekazania do archiwum państwowego,
- inicjowanie przekazania do archiwum państwowego,
- udzielanie informacji klientom i prowadzenie bieżących spraw związanych z realizacją zadań Oddziału - Archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie kierunkowe archiwistycznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r.
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
- umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (fax, kopiarka, skaner, drukarka),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- solidność, dokładność, dociekliwość,
- terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.