Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1701 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 52492

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax)

Zakres zadań

  • wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych, w tym zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
  • przekazywanie funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Sztabu Policji KWP we Wrocławiu nowych przepisów i poleceń w celu zapoznania się i stosowania w służbie/pracy
  • prowadzenie ewidencji nadanych upoważnień do systemów teleinformatycznych a w szczególności ewidencji upoważnień dostępu do SWD Policji, KSIP, EMPIZ, DNI, Poczty Lotus oraz administrowanie na poziomie wydziału dziennikiem elektronicznym E-Komenda. Realizowanie zadań związanych z wprowadzeniem danych do SWOP. W zastępstwie – sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne, kontrolne it. Dla policjantów i pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu praz prowadzenie w tym zakresie rejestru
  • pobieranie korespondencji z poczty specjalnej, kancelarii ogólnej, kancelarii tajnej, sekretariatów Kierownictwa KWP, dyżurnego KWP oraz SSTiT
  • zapewnienie zabezpieczenia materiałowo-technicznego w celu utrzymania ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
  • dbanie o prawidłowe ewidencjonowanie wpisów w EDK. Prowadzenie elektronicznego rejestru rezerwacji zasobów pojazdów służbowych Sztabu Policji. Koordynowanie i rozliczanie delegacji pracowników. Ponadto prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej planowanych videokonferencji w sali sztabowej. Przekazywanie do Wydziału Kontroli KWP we Wrocławiu dokumentacji dot. wypadków funkcjonariuszy/pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
  • zapoznawanie pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu z przepisami ogólnymi i służbowymi zgodnie z poleceniem Naczelnika Sztabu Policji i jego Zastępcy. Realizowanie bieżących czynności z zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących bezpieczeństwa masowych imprez sportowych oraz działań Policji podejmowanych w związku z imprezami masowymi i wystąpieniami społecznymi, w tym bieżące analizowanie zapisów dokonanych w przez jednostki i komórki podległe we Wrocławiu, a także egzekwowanie ich kompletności, poprawności i terminowości wprowadzenia
  • realizowanie zadań związanych z archiwizacją spraw ostatecznie załatwionych kierownictwa wydziału i sekretariatu oraz prowadzenie spisów dokumentów przekazanych do archiwum przez komórki wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w administracji
  • umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office
  • kultura osobista
  • znajomość zasad savoir vivre
  • rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy
  • przeszkolenie w zakresie aplikacji KSIP i PRIM
  • ukończony kurs lub szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu