Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
1700 dni temu
Komenda Miejska Policji w Kielcach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 52444

Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa, wyjazdy służbowe w trakcie godzin pracy.
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy,
- praca na wysokim parterze,
- budynek nie posiada windy ani podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Sprawowanie funkcji administratora technicznego systemów: sieci szyfratorów (LASS), Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji (SEWIK), Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji (SESPOL), Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP), Elektronicznej karty Weryfikacji Zagrożenia, Policyjnego Rejestru Imprez Masowych oraz BIM REJESTRY, Systemu Audiowizualnego Paralizatorów (SAP), Dziennik Korespondencji, systemu kamer nasobnych „RAW”.
  • Konfiguracja sprzętu informatyki oraz dokonywanie napraw sprzętu teleinformatycznego.
  • Współdziałanie w prowadzeniu ewidencji i ruchów sprzętowych w zakresie łączności i informatyki w komórkach organizacyjnych KMP Kielce – w szczególności prowadzenie ewidencji, magazynu materiałów łączności i informatyki (tonery, tusze, akcesoria itp.).
  • Administrowanie, nadzór, konfiguracja i zarządzanie systemami i oprogramowaniem antywirusowym.
  • Instalacja oprogramowania Lotus Notes na stanowiskach komputerowych i konfiguracja klienta pocztowego dla użytkowników.
  • Administrowanie użytkownikami i nadzór nad siecią Internet oraz PSTD.
  • Utrzymanie i nadzór nad siecią LAN i WLAN.
  • Administrowanie, kontrola i nadzór nad siecią bezprzewodową w budynkach KMP w Kielcach.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu instalacji, konserwacji i napraw sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
  • Znajomość przepisów: Ustawa o Policji, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  • Znajomość działania sieci komputerowych LAN/WLAN.
  • Znajomość działania sieci komputerowych Microsoft Windows oraz Windows Server na poziomie pozwalającym na administrację tymi systemami.
  • Praktyczna znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego oraz jego serwisowania.
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i ochroną danych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych (MS Office), poczty elektronicznej.
  • Zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, własna inicjatywa, odporność na stres, kultura osobista.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych.