Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Słupsk
Ogłoszenie o naborze Nr 53289
Warunki pracy
Praca biurowa, w godzinach 7.30÷15.30.Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,
- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji w zakresie należnych sortów mundurowych dla strażaków
- prowadzenie ewidencji oraz zbieranie ofert w zakresie umundurowania, sprzętu kwaterunkowego, pomocy biurowych itp.
- określenie potrzeb w zakresie pomocy biurowych, dokonywanie zamówień i zakupów oraz wydawanie i ewidencjonowanie dla poszczególnych komórek organizacyjnych, w tym Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 1, 2 i 3
- prowadzenie ewidencji indywidualnych kart pobranych materiałów, urządzeń oraz właściwe ich rozliczenie,
- opracowywanie merytorycznej dokumentacji w zakresie należności przysługujących strażakom za sorty mundurowe,
- sporządzanie niezbędnej dokumentacji wynikającej z działalności wydziału kwatermistrzowsko - technicznego oraz wykonywanie prac biurowych,
- nadzór nad wywozem odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach dzierżawionych przez KM PSP w Słupsku
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej strażaków, pracowników cywilnych
- dokonywanie zakupów sprzętu, materiałów i urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania KM PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
- nadzór nad utrzymaniem czystości w budynkach podległych KM PSP w Słupsku, zabezpieczenie środków czystości, opracowywanie normatywów materiałowych i ich zabezpieczenia w poszczególnych grupach
- opracowywania planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego,
- prowadzenie nadzoru logistycznego nad funkcjonowaniem bazy lokalowej i szkoleniowej, będącej w dyspozycji Komendy Miejskiej PSP w Słupsku
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku
- inicjowanie kierunków minimalizacji kosztów ponoszonych w codziennej eksploatacji i użytkowaniu obiektów, wyposażenia technicznego, sprzętu, opracowywanie programów oszczędnościowych i przedstawianie wniosków, które mogą przyczynić się do uzyskania oszczędności,
- prowadzenie spraw z zakresu inwentaryzacji majątku Komendy Miejskiej PSP w Słupsku,
- współdziałanie z urzędem Starosty Słupskiego i Prezydenta Miasta Słupska, ogniwami ZOSP RP,
- wprowadzanie danych do programu „Wyposażenie DDJ”
- stosowanie się do zasad i instrukcji regulującej obieg dokumentacji księgowej
- przygotowywanie akt oraz dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
- prowadzenie akt spraw zgodnie z obowiązującym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną właściwą do Komendy Miejskiej PSP w Słupsku.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, ogólna znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej,
- znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, poczty elektronicznej, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,
- znajomość prawa i procedury administracyjnej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- odporność na stres,
- samodzielność,
- komunikatywność i kultura osobista,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia.
- umiejętność weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym