Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Olsztyn

12 dni temu

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 70105

Warunki pracy

czas pracy - 8 godzinny, praca o charakterze administracyjno - biurowym, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca w pomieszczeniach biurowych, obsługa klientów zewnętrznych.

Zakres zadań

  • Obsługa kancelaryjno – biurowa Sekcji Doboru i Rezerwy Kadrowej Wydziału kadr i Szkolenia;
  • Rejestrowanie i ewidencjonowanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej z Sekcji Doboru i Rezerwy Kadrowej;
  • Prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych wobec kandydatów do służby w Policji;
  • Obsługa interesantów zewnętrznych, celem zapoznania wszystkich zainteresowanych z wymogami i zasadami prowadzonego procesu doboru do służby w Policji;
  • Prowadzenie elektronicznego systemu bazy danych, celem ewidencjonowania, przetwarzania i monitorowania przebiegu procedury kwalifikacyjnej;
  • Archiwizowanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • znajomość przepisów ustawy o Policji, prowadzenie procedury doboru kandydatów do służby w Policji;
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Radzenie sobie w sytuacjach stresujących;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność szybkiego działania.
Inspektor zajmuje się, jak sama nazwa wskazuje, wykonywaniem różnorodnych działań z zakresu administracji publicznej. Zależą one do rodzaju instytucji lub referatu, w którym jest zatrudniony. Dba o prawidłowe funkcjonowanie urzędu oraz profesjonalną obsługę petentów. Sporządza niezbędną dokumentacje, przygotowuje projekty, wykonuje prace zlecone przez nadrzędne jednostki, oraz bierze udział w spotkaniach dotyczących ...
Praca Inspektor w Administracji Publicznej