Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sztum
Ogłoszenie o naborze Nr 79399
Warunki pracy
- Praca biurowa, w godzinach 7.30÷15.30.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,
- Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
- Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,
- Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Samodzielne prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Sztumie,
- Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP w Sztumie
- Obsługa systemu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
- Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dot. służby i pracy w Komendzie Powiatowej PSP
- Protokołowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego PSP
- Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zagadnień organizacyjno – kadrowych
- Prowadzenie i ewidencjonowanie pieczęci i stempli Komendy Powiatowej PSP
- Prowadzenie ewidencji kontroli wewnętrznych oraz materiałów kontroli zewnętrznych
- Ewidencjonowanie urlopów strażaków i pracowników cywilnych, prowadzenie kartotek ewidencji czasu służby
- Sporządzanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym
- Prowadzenie spraw dot. kształcenia zawodowego strażaków
- Sporządzanie wniosków o przyznawanie medali i odznaczeń dla funkcjonariuszy
- Sporządzanie wniosków o przyznawanie awansu w stopniu służbowym dla funkcjonariuszy
- Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej PSP w Sztumie i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie i brakowanie dokumentów
- Obsługa programu kadrowo – płacowego FORTECH
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat „B”
- Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne
- Wysoka kultura osobista
- Kurs kancelaryjno-archiwalny
- Znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
- Znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna
- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (tj, Dz.U z 2020 r. poz. 1123), o służbie cywilnej (tj, Dz.U z 2020 r. poz. 265), Kodeks postępowania administracyjnego (tj, Dz.U z 2021 r. poz. 735), Kodeks pracy (tj, Dz.U z 2020 r. poz. 1123) oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw