Komenda Powiatowa Policji w Oławie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Oława
Ogłoszenie o naborze Nr 81440
Warunki pracy
Praca przy monitorze ekranowym
Zakres zadań
- prowadzi ewidencje dokumentów otrzymanych i wysłanych lub wydawanych w celu prawidłowego obiegu dokumentów,
- przekazuje dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych w celu wykonania zleconych w pismach czynności,
- sporządza wykazy (obciążenia) dokumentami pobranymi z kancelarii w celu prawidłowego ich rozliczenia,
- przyjmuje, wydaje i rozlicza pocztę z obowiązującymi przepisami w celu zgodności stanu ze stanem Urzędu Pocztowego,
- obsługuje środki techniczne w pracy biurowej w celu prawidłowej eksploatacji sprzętu,
- planuje i przygotowuje spotkania służbowe komendanta w celu kreowania wizerunku i reputacji jednostki,
- powiela dokumenty w celu zapoznania z nimi funkcjonariuszy,
- przyjmuje, gromadzi i składuje w depozycie materiały dowodowe zabezpieczone w sprawie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Umiejętność właściwego komunikowania się;
- Umiejętność współpracy zespołowej;
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność interpretacji przepisów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Umiejętność obsługi komputera.