Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- przyjmuje korespondencję kierowaną do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkłada ją do dekretacji, a następnie przekazuje zgodnie z dekretacją,
- obsługuje pisma w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD),
- prowadzi terminarz spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu,
- redaguje pisma na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu,
- wyszukuje informacje i dane na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu,
- wykonuje inne czynności związane z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączy rozmowy, przekazuje informacje, zabezpiecza potrzeby w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługuje pod względem recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi itp.).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej – w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej – w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej – przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej (ustawa – Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych),
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- kultura osobista,
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.