Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Cyfrowych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i departamentach zagranicznych) Udział w przekrojowych projektach IT w ich pełnym cyklu życia: od inicjacji do wdrożenia Przeprowadzanie przeglądów Portfela Projektów IT Nadzór nad...
  • Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    wspierać pracę działu IT w jego działaniach, nadzorować infrastrukturę sieciową, nadzorować sprzęt komputerowy, nadzorować centralę telefoniczną, tworzyć zestawienia SQL, wspierać obsługę oprogramowania firmy StreamSoft (w tym Prestiż PC Biznes) oraz wprowadzać dane do systemu,...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Access Management Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    What the day will look like To deliver quality results and support business objectives, Specialists are required to fulfill a wide range of access request types with the highest level of accuracy and within defined service levels. Access Management Specialists must be compliant with Aon’s security...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista ds. zarządzania dostępami

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis pracy: Zarządzanie kontami osób i systemów, w tym tworzenie, przydzielanie, zabezpieczanie i wyłączanie dostępu do szerokiej gamy technologii, takich jak Windows Active Directory, AS400, Unix, Microsoft Exchange i inne niezależne aplikacje. Zakres obowiązków: Ochrona wrażliwych...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
Zobacz więcej ofert pracy

IT Specialist with English

HCL Poland Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1867 dni temu

HCL is a business enterprise with presence in the fields of technology and healthcare. Founded in 1976 as one of India's original IT garage startups, the HCL enterprise currently comprises three companies in India - HCL Technologies, HCL Infosystems and HCL Healthcare with annual revenues of US$ 6.5 billion and over 95,000 professionals from diverse nationalities operating across 31 countries including over 500 points of presence in India. In the technology space, HCL’s offerings span a wide range of software and hardware services and solutions including R&D, Technology Services, Enterprise and Applications Consulting, Remote Infrastructure Management, IT Hardware, Systems Integration, Distribution of Technology and Telecom Products. A new entrant in Healthcare, HCL aims to provide innovative medical services, products and training to meet the growing demand for quality Healthcare in India. 

 

In Poland we started our operations in 2007. Our operation in Poland primarily revolves around the global technical support centre through which we provide multilingual Infrastructure Management Support to our clients. Apart from providing multilingual technical support in 15 languages, we also work on technology based projects for our clients.

 

Due to our growing business needs we are looking for: 

IT Specialist with English
Miejsce pracy: Kraków

 

Responsibilities:
  • Managing user account across applications running on various platforms like Windows, Active Directory, Exchange
    • To create and administer LAN accounts of the users
    • To create and administer various shared resources e.g. Distribution Lists, Directories
    • To provide permissions to the user as required by them
    • To Standardize the network resources as per the client requirement
  • Ensure that the customer has the appropriate access to the tools to support the business in an efficient way
  • System Administrator for the User Account Maintenance and Incident Management Systems including general housekeeping
    • Create E-mail account for the users and administer them
    • Grant permissions on various network resources available to users
    • Creation and administration of Global groups
    • Creation and modification of exchange resources like Distribution Lists, Shared E-mail account,
    • Shared Calendar and Conference Rooms
    • Creation of New Directories as per the customer guidelines and grant permissions on them<
    • Setting up servers as per the client standards and granting permissions on them
  • Perform development and maintenance of  knowledge Base for the User Account Maintenance Processes
Technical Requirements
  • Working knowledge of applications running across multiple platforms like Windows, Exchange etc.
  • Understand of ITIL processes
  • Working knowledge of Ticketing system for Incident management
  • Defining processes and implementing them as per need.
  • Analytical and Root cause analysis
  • User account creation for Active Directory, Exchange Mailboxes, Distribution lists
  • VPN and remote dial-in users
  • Servers: Windows 2000, Windows 2003, Windows 2008
  • Knowledge of Active Directory, Exchange 2003/2007
  • Windows Operating systems
  • Clients: Windows7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000
  • Knowledge of ITSM ticketing tools such as Remedy, HP Service Center, Peregrine Service Center, SNOW
Soft Skills
  • Good communication and conversation skills (Verbal and Written)
  • Fluent English (min C1), any other European language nice to have
  • Should have a great customer handling skills
  • Able to handle unforeseen situations
  • High level of acceptance
  • Can drive HCL’s value and its methodology
Other Skills / Experience
  • Ability to successfully provide hardware/software/network problem analysis and resolution support over the phone
  • Personal dedication to providing high quality, superior service at all times.  Ability to finish what is started is a must
  • Ability to integrate as a cross-functional, team player in a fast-paced environment where all information is shared
  • Ability to learn new information quickly and the willingness to do so at all times
  • Customer Focus
  • Teamwork
  • Technical Expertise
  • Interpersonal Effectiveness
  • Concern for Order and Quality
Years of Experience
  • Total: 3-4 yrs of University education post High school (B.Sc. or Diploma)
  • Relavant: 2 - 3+ years of help desk/desk side, customer service, and support experience with problem solving involving hardware,    
Certification requirements
  • Preffered MCP/MCSE/MCSA
  • ITIL knowledge of V2 or V3 especially on Service Desk, Incident, Problem, and Change Management preferred
Education requirements
  • Bachelors / Masters / Equivalent
We thank all interested candidates for their applications. We reserve the right to contact only selected candidates. Only those applications that include the candidate's consent to process personal data will be considered.

Please use the sentence below:

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed for the purposes of the recruitment process in accordance with Art. 6 paragraph 1 letter a of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed by HCL Poland Sp. z o. o. for the purposes of future recruitment processes.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Cyfrowych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i departamentach zagranicznych) Udział w przekrojowych projektach IT w ich pełnym cyklu życia: od inicjacji do wdrożenia Przeprowadzanie przeglądów Portfela Projektów IT Nadzór nad...
  • Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    wspierać pracę działu IT w jego działaniach, nadzorować infrastrukturę sieciową, nadzorować sprzęt komputerowy, nadzorować centralę telefoniczną, tworzyć zestawienia SQL, wspierać obsługę oprogramowania firmy StreamSoft (w tym Prestiż PC Biznes) oraz wprowadzać dane do systemu,...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Access Management Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    What the day will look like To deliver quality results and support business objectives, Specialists are required to fulfill a wide range of access request types with the highest level of accuracy and within defined service levels. Access Management Specialists must be compliant with Aon’s security...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista ds. zarządzania dostępami

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis pracy: Zarządzanie kontami osób i systemów, w tym tworzenie, przydzielanie, zabezpieczanie i wyłączanie dostępu do szerokiej gamy technologii, takich jak Windows Active Directory, AS400, Unix, Microsoft Exchange i inne niezależne aplikacje. Zakres obowiązków: Ochrona wrażliwych...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?