Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Koszalin
Ogłoszenie o naborze Nr 30702
Warunki pracy
• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym.• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku, oświetlenie dzienne i sztuczne
• w budynku brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji
• narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, urządzenia biurowe
Zakres zadań
- Koordynowanie, nadzorowanie i organizacja stanowisk pracy oddziału w zakresie powierzonym przez Dyrektora Wydziału oraz zapewnienie ciągłości obsługi klienta w Delegaturze ZUW w Koszalinie, poprzez planowanie pracy podległych pracowników, w celu prawidłowej i terminowej realizacji nałożonych na wojewodę zadań.
- Udzielanie informacji, przyjmowanie skarg i wniosków oraz rozstrzyganie kwestii spornych w sprawach paszportowych i cudzoziemców.
- Wsparcie merytoryczne pracowników realizujących zadania nałożone na Oddział Obsługi Klienta w Delegaturze ZUW w Koszalinie.
- Nadzór i realizacja zadań z zakresu obsługi klienta związanych z przyjmowaniem wniosków w sprawach: legalizacji pobytu cudzoziemców, pobytu obywateli państw członkowskich UE, obywatelstwa polskiego, zezwoleń na pracę, wiz i zaproszeń oraz przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów paszportowych i o wydawanie paszportu.
- Monitorowanie prawidłowości funkcjonowania systemów informatycznych niezbędnych do realizacji zadań, w których rejestrowane są wnioski o wydanie dokumentu paszportowego, legalizacji pobytu cudzoziemców, zaproszeń, zezwoleń na pracę i obywatelstwa oraz systemu zarządzania obsługą klienta.
- Nadzór nad przygotowywaniem i wysyłaniem za pośrednictwem poczty kurierskiej dokumentów i akt.
- Utrzymywanie stałego kontaktu i współpraca z Kierownikami Oddziałów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Szczecinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze pomocy prawnej
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o cudzoziemcach, o dokumentach paszportowych, o obywatelstwie polskim
- samodzielność
- umiejętności organizacyjne
- umiejętność argumentowania i redagowania pism
- gotowość do stałego uczenia się
- radzenie sobie ze stresem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- dyspozycyjność
- spostrzegawczość
- łatwość komunikacji