Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik sekcji

Kierownik sekcji

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1799 dni temu
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 47301

Warunki pracy

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Zakres zadań

  • Kierowanie pracami Sekcji oraz wykonywanie czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wobec podległych pracowników;
  • Analiza procesów biznesowych oraz opracowanie i aktualizacja procedur związanych z funkcjonowaniem, utrzymaniem i rozwojem rozwiązań w obszarze weryfikacji Zapisów Ewidencyjnych w systemie kontroli poboru opłat;
  • Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym Zapisów Ewidencyjnych przekazywanych przez Sekcję Weryfikacji Zapisów Wykrycia Naruszenia w celu dostarczenia kompletnego i prawidłowego materiału dowodowego wykorzystywanego w postępowaniach prowadzonych przez Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej;
  • Nadzór merytoryczny nad weryfikacją i selekcją Zapisów Ewidencyjnych niepodlegających przekazaniu do Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej oraz nad gromadzeniem i weryfikacją danych służących do aktualizacji białej listy pojazdów w celu optymalizacji procesu kontroli obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej;
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym pism sporządzonych przez podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowości informacji przekazywanych w ramach właściwości rzeczowej Sekcji;
  • Współpraca z Biurem Kontroli Opłaty Elektronicznej oraz innymi komórkami Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w celu zapewnienia należytej wymiany informacji w zakresie wsparcia czynności kontrolnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem lub w obszarze związanym z poborem opłat drogowych;
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz zmieniającymi;
  • Znajomość ustawy o transporcie drogowym;
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Umiejętność czytania dokumentacji projektowej i podręczników operacyjnych;
  • Wiedza w zakresie poboru opłat drogowych;
  • Kompetencje: kierowanie; delegowanie; ocena i rozwój pracowników; myślenie analityczne; dzielenie się wiedzą i doświadczeniem; orientacja na klienta; kreatywność; rozwiązywanie konfliktów, motywowanie; orientacja na rezultaty.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • Znajomość oprogramowania Microsoft Project lub MOOS Project Viewer;
  • Znajomość narzędzia JIRA (oprogramowanie Atlassian).