Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Kierownik Zespołu Call Center Lubelskie
Kierownik Zespołu Call Center w Dziale Operacyjnym

Kierownik Zespołu Call Center w Dziale Operacyjnym

EOS KSI Polska Sp. z o.o
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
1938 dni temu

Oddział EOS KSI Polska w Lublinie to jedno z trzech miejsc pracy naszych pracowników call center. Specjaliści zespołów operacyjnych weryfikują możliwości płatnicze osób zalegających ze swoimi zobowiązaniami oraz negocjują harmonogramy spłat. Kierownicy zespołów call center koordynują działania podejmowane przez specjalistów, dbając o należytą jakość świadczonych usług, rozwój podległych pracowników oraz efektywność działań na dedykowanych sprawach. Jeśli szukasz pracy pełnej wyzwań, zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji i zdobywaniu doświadczeń w międzynarodowym środowisku? Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacji.

Kierownik Zespołu Call Center
w Dziale Operacyjnym
Lublin
Główne zadania:
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników odpowiedzialnych za windykację telefoniczną,
  • Zarządzanie procesem windykacji na powierzonych sprawach,
  • Weryfikacja jakościowa oraz ilościowa podejmowanych działań,
  • Kreowanie oraz wdrażanie działań usprawniających podejmowane procesy.


Od kandydatów oczekujemy:
  • Min. rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomości aspektów psychologicznych oraz prawnych procesu windykacji wierzytelności,
  • Nastawienia na cel i efekty pracy oraz doskonałych umiejętności organizacyjnych,
  • Komunikatywności i otwartości,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (Excel),
  • Znajomości języka angielskiego.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami:
EOS KSI Polska sp. z o.o +48 22 318-57-80
  • Świadczenia zdrowotne
  • Telefon służbowy
  • Dodatkowy dzień opieki nad dzieckiem
  • Karta Multisport
  • Udział w szkoleniach zewnętrznych (m. in. językowych, branżowych)
  • Możliwość pracy w dowolnych godzinach 4 dni w miesiącu
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...