Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Zadania:
- Analizowanie zgłoszeń Klientów i pomoc w ich rozwiązywaniu
- Obsługa połączeń przychodzących od Klientów
- Udzielanie informacji na temat oferty, usług oraz płatności
- Rejestracja reklamacji w systemie
- Budowanie relacji z Klientem oraz dbałość o wizerunek firmy
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta w dziale call center
- Posiadasz umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
- Jesteś osobą pełną entuzjazmu i zaangażowania
- Lubisz rozmawiać z ludźmi
- Pracę w zgranym zespole i rozwój zawodowy u lidera w branży telekomunikacyjnej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- Stawkę godzinową: 15 zł brutto
- Bogaty pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz: 08.00-16.00
- Profesjonalne szkolenie wstępne, które pozwoli Ci przygotować się do
- pracy na stanowisku Doradcy Klienta i dobrze poczuć się w naszym zespole
- Wsparcie ze strony doświadczonych trenerów na każdym etapie zatrudnienia
- Dogodną lokalizację miejsca pracy (okolice pl. Dominikańskiego)
- Komfortowe warunki pracy w klimatyzowanym biurze i strefę relaksu z wygodnymi kanapami, fotelem masującym, piłkarzykami i siłownią
- Przyjazną atmosferę i możliwość pracy ze znajomymi, których nam polecisz