- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa - C.H. Blue City
Nr ref.: MSM/200/1/1
Odpowiedzialności:
- przygotowywanie banerów, grafik;
- udział w przygotowywaniu kreacji, dotyczących operacji promocyjnych;
- przygotowywanie i kontrola przebiegu procesu tworzenia oraz druku i dystrybucji gazetek, ulotek i voucherów ;
- przygotowywanie harmonogramów, regulaminów i procedur akcji promocyjnych;
- planowanie, prowadzenie i kontrola firmowych Social Mediów: Facebook i Instagram;
- organizacja udziału firmy w akcjach zewnętrznych;
- kontakt ze sklepami, przekazywanie materiałów oraz informacji na temat bieżących działań promocyjnych;
- współpraca z Ambasadorami i Influencerami;
- współpraca z agencją PR, udział w przygotowywaniu notek prasowych;
- udział w przygotowywaniu akcji i eventów wspierających wizerunek firmy;
- monitoring działań konkurencji;
- inne działania zlecone.
Idealny Kandydat powinien posiadać:
- rok doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe
- umiejętność koordynowania wielu projektów w jednym czasie;
- dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania;
- kreatywność, komunikatywność;
- znajomość social mediów i sprawne poruszanie się w nich;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa - C.H. Blue City
Nr ref.: MSM/200/1/1
Odpowiedzialności:
- przygotowywanie banerów, grafik;
- udział w przygotowywaniu kreacji, dotyczących operacji promocyjnych;
- przygotowywanie i kontrola przebiegu procesu tworzenia oraz druku i dystrybucji gazetek, ulotek i voucherów ;
- przygotowywanie harmonogramów, regulaminów i procedur akcji promocyjnych;
- planowanie, prowadzenie i kontrola firmowych Social Mediów: Facebook i Instagram;
- organizacja udziału firmy w akcjach zewnętrznych;
- kontakt ze sklepami, przekazywanie materiałów oraz informacji na temat bieżących działań promocyjnych;
- współpraca z Ambasadorami i Influencerami;
- współpraca z agencją PR, udział w przygotowywaniu notek prasowych;
- udział w przygotowywaniu akcji i eventów wspierających wizerunek firmy;
- monitoring działań konkurencji;
- inne działania zlecone.
Idealny Kandydat powinien posiadać:
- rok doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe
- umiejętność koordynowania wielu projektów w jednym czasie;
- dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania;
- kreatywność, komunikatywność;
- znajomość social mediów i sprawne poruszanie się w nich;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.