Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Naczelnik wydziału

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1953 dni temu
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39122

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 7120,59 zł brutto, ustalone wg mnożnika 3,8
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
• ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• wyjazdy służbowe (kilkanaście razy w roku)
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca przy komputerze
• opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/

Zakres zadań

  • strategiczne i bieżące zarządzanie podległą komórką organizacyjną,
  • prowadzenie analiz w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego oraz koncesji, w tym analizowanie zgromadzonych danych i wnioskowanie, formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach, gromadzenie danych/zamawianie ekspertyz, identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc.
  • dokonywanie analiz prawnych, w tym opracowywanie/opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów, opracowywanie/opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów, przygotowywanie projektów opinii/wyjaśnień/ interpretacji/oceny, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie i opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii prawnych w zakresie, o którym mowa w art. 3b ust. 1 ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, wydawanie opinii prawnych w zakresie, o którym mowa w art. 133b ust. 1 ustawy o finansach publicznych,
  • zapewnianie obsługi ciał kolegialnych: sekretariatu Platformy PPP i innych podmiotów,
  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o zamówienie publiczne w zakresie właściwości komórki organizacyjnej,
  • realizacja zadań w ramach projektu pozakonkursowego Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce w ramach PO WER 2014-2020 ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń w zakresie tematyki PPP,
  • prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego,
  • prowadzenie szkoleń w zakresie tematyki PPP,
  • współpraca z zewnętrznymi wykonawcami realizującymi usługi prawne na zlecenie Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne na kierunku prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą prawną oraz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • umiejętność interpretacji aktów prawnych,
  • znajomość ustawy o PPP oraz ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych,
  • wiedza nt. specyfiki projektów PPP, w tym postępowań o wybór partnera prywatnego,
  • znajomość specyfiki umów zawieranych z partnerami prywatnymi w formule PPP / koncesji,
  • wiedza na temat rynku PPP,
  • znajomość udzielania zamówień w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
  • wiedza na temat procedur legislacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • organizacja pracy własnej i wydziału, orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

      PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
      kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
      4 dni
      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
    • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

      PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
      kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
      5 dni
      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...