Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 45063
Warunki pracy
Praca w Wydziale Wspomagającym w Komendzie Miejskiej Policji w Lublinie na stanowiskuo charakterze kierowniczym przy użyciu sprzętu komputerowego.
Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. od 7.30 do 15.30.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Oświetlenie sztuczne i naturalne.
Miejsce pracy: IV piętro budynku 5 piętrowego z dwiema windami.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak dostosowanych łazienek, wind oraz możliwości swobodnego poruszania się po budynku wózkiem inwalidzkim). Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Zakres zadań
- Kierowanie, nadzorowanie, kontrola, planowanie i organizowanie pracy wydziału w zakresie: gospodarki finansowej, gospodarki materiałowo-technicznej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów łączności i informatyki.
- Przygotowywanie i opiniowanie projektów zarządzeń, decyzji wydawanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie.
- Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad danymi rejestrowanymi i przetwarzanymi przez podległych pracowników w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w zakresie: finansowym, gospodarki materiałowej, środków trwałych, medycyny pracy, absencji oraz sprawowanie nadzoru nad administratorami stanowisk dostępowych SWOP i przestrzegania zasad ochrony danych osobowych określonych w postanowieniach Polityki bezpieczeństwa podsystemu płace-kadra SWOP oraz środki trwałe /gospodarka materiałowa – SWOP.
- Sporządzanie dla podległych pracowników korpusu służby cywilnej oraz nie będacych członkami korpusu służby cywilnej kart opisu stanowisk pracy, zakresów obowiązków, ocen okresowych, wraz z kierowaniem podległych pracowników na badania lekarskie okresowe, kontrolne i inne które są wymagane w związku z realizowanymi przez pracownika zadaniami .
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w koordynowaniu pracą ludzi
- Znajomość ustaw : o Policji, o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustaw
- Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „ściśle tajne” lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe, kurs, szkolenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz finansów