Qumak Professional Services Sp. z o.o. specjalizuje się w outsourcingu działu IT, Service Desk, outsourcingu specjalistów IT i serwisu ogólnopolskiego.
Obecnie dla Klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Opiekun Klienta / Asystent Projektu
Miejsce pracy: Warszawa
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?
- Opieką nad Klientami w ramach realizacji długoterminowych projektów i umów świadczenia usług ICT
- Współpracą z Kierownikami Projektu zarządzającymi projektami technologicznymi i organizacyjnymi w obszarze infrastruktury informatycznej (IIT)
- Wsparciem Zespołów Projektowych w zakresie logistyki i organizacji przedsięwzięć projektowych
- Monitorowaniem i raportowaniem operacyjnym postępów prac w projektach
- Rozliczaniem majątkowym zakończonych projektów,
- Rozwijaniem i zarządzaniem repozytoriami projektowymi
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Umiejętności budowania dobrych relacji z Klientami, identyfikacji i analizy ich potrzeb w kontekście portfela sprzedawanych usług
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie (prowadzenie telekonferencji z międzynarodowym zespołem projektowym) i piśmie (tłumaczenia z języka polskiego na język angielski), preferowany techniczny w dziedzinie IT
- Doświadczenia w obszarze AM/ PMO
- Wiedzy lub doświadczenia w obszarze IT
CO OFERUJEMY?
- Pracę w długoterminowych projektach lokalnych i międzynarodowych
- Współpracę z doświadczonymi kierownikami projektów, analitykami i inżynierami IT
- Możliwość rozwoju w kierunkach: Account/Service Management (AM/SM), Project Management Office (PMO), Project Portfolio Management (PPM), Project Management (PM)
- Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/B2B)
- Pakiet benefitów (prywatny pakiet medyczny, dofinansowanie do karty Multisport)