Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka do Wydziału Analiz Marketingowych

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
  • Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Główne zadania: Przygotowanie i prowadzenie wybranych ewaluacji za które odpowiada PARP, zgodnie z Planem ewaluacji, w tym: przygotowanie dokumentacji merytorycznej i metodologicznej; nadzorowanie merytoryczne realizowanych badań przez wykonawcę zewnętrznego; realizacja badań wewnętrznych...
  • Product Manager

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie koncepcji produktu i jego specyfikacji w porozumieniu z interesariuszami w organizacji. Przygotowywanie ogólnych warunków ubezpieczeń i pozostałej dokumentacji produktowej. Przygotowywanie analiz dotyczących rynku ubezpieczeń. Koordynowanie procesu wdrażania...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie Dyrektora Sprzedaży, Kierowników Sprzedaży i współpracujących z nimi partnerów biznesowych w zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego i monitoring działań konkurencji oraz rekomendowanie działań wzmacniających sprzedaż;...
  • Specjalista ds. Produktu w dziale e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Analiza aktualnej oferty na stronie agatameble.pl; Odpowiedzialność za prezentację produktów na stronie internetowej; Analiza sprzedaży wskazanej kategorii produktowych; Monitoring trendów i konkurencji na rynkach polskim i zagranicznym; Optymalizacja oferty produktowej pod...
  • Specjalista ds. kalkulacji cen

    conTeyor Poland Sp. z o.o.   Czechowice-Dziedzice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Terminowa kalkulacja cen dla klientów; Bliska współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie ustalania poziomu kwotowanych cen; Bliska współpraca z Działem Inżynieringu i Zakupów Strategicznych; Kalkulacja kosztów transportu
Zobacz więcej ofert pracy

PPC Analyst

GetResponse S.A.
zachodniopomorskie
11 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
664 dni temu

Are you data-driven and looking to grow your skills? Do you want work with a great product and even greater team? Fantastic! Because we’re looking for someone who will help us improve our ROAS and make us even more data-driven in our campaign efforts.

PPC Analyst
Responsibilities:
  • Analyze the performance of online campaigns and provide the team with recommendations and insights based on your analysis, with ROAS increase in mind.
  • Be responsible for tracking, reporting and analyzing the performance of campaigns, ad-hoc analytic requests, and the development/automation of regular reports.
  • Analyze churn, ROAS, ARPA and other SaaS metrics from paid channels.
  • Draw conclusions and make suggestions on a more holistic (not only campaign) level, such as whole channel, country targeting, etc.
  • Evaluate our customers’ journey and their online behavior to provide insights and recommendations for further enhancements to campaigns.
  • Support attribution, conversion tracking implementation, changes needed in Google Analytics 360, GTM, BI tool (Qlik) and in paid platforms.
  • Work closely with our internal Analytics team and Performance agency as well as various internal stakeholders.
  • Conduct competitive research and analyze benchmark data.
  • Analyze A/B and multivariate tests, communicate results and provide recommendations.
  • Analyze data using spreadsheet (Excel) models, web analytics tools and campaign management software tools.
Must-have experience:
  • English (native/near-native level)
  • BA/BS degree or equivalent working experience
  • 2+ years of marketing analysis experience
  • Demonstrable experience (execution or analysis) of paid media platforms
  • Experience of working with SaaS metrics
  • Experience in advanced analytic and statistical techniques related to multivariate and A/B testing, digital revenue attribution, customer segmentation, and marketing effectiveness
  • Experience with Google Analytics 360, Google Data Studio, BI, Google Tag Manager
  • Advanced Excel skills, such as Macros, data simulations, VLOOKUP, etc.
Nice-to-have experience:
  • Experience with HubSpot, Qlik
  • Experience with Data Visualization Tools
  • Experience with Amplitude
  • Statistics through SQL, R, SPSS
  • Good SEO knowledge

 

Extra Perks:
  • remote work - learn more about our remote work culture right HERE
  • home office subsidies - 400 PLN per month (or equivalent) to help with your home office expenses and to maintain your well-being
  • home office set up - you’ll get a one-time bonus for a maximum of 1000 PLN (or equivalent)to help set up your home office space
  • private medical care for employees and their family members
  • employee referral program - up to 10 000 PLN for recommending a friend
  • corporate life insurance
  • employee pension program (PPE)
  • ESOP (Employee Stock Option Plan) with a 4-year vesting period and unconditional buyback program
  • flexible working hours and no meeting days – we want to help you to adjust your schedule to your activities
  • wellbeing and mental health culture - mental health helpline, sport card, yoga classes, etc.
  • modern equipment - most of our teams work on MacBooks
  • language classes
  • internal initiatives like webinars, knowledge sharing sessions, and more!

Contract of Employment - 11000 - 1500 zł gross / mth.

B2B Contract - 13020 - 18000 zł net(+VAT) / mth.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka do Wydziału Analiz Marketingowych

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
  • Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Główne zadania: Przygotowanie i prowadzenie wybranych ewaluacji za które odpowiada PARP, zgodnie z Planem ewaluacji, w tym: przygotowanie dokumentacji merytorycznej i metodologicznej; nadzorowanie merytoryczne realizowanych badań przez wykonawcę zewnętrznego; realizacja badań wewnętrznych...
  • Product Manager

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie koncepcji produktu i jego specyfikacji w porozumieniu z interesariuszami w organizacji. Przygotowywanie ogólnych warunków ubezpieczeń i pozostałej dokumentacji produktowej. Przygotowywanie analiz dotyczących rynku ubezpieczeń. Koordynowanie procesu wdrażania...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie Dyrektora Sprzedaży, Kierowników Sprzedaży i współpracujących z nimi partnerów biznesowych w zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego i monitoring działań konkurencji oraz rekomendowanie działań wzmacniających sprzedaż;...
  • Specjalista ds. Produktu w dziale e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Analiza aktualnej oferty na stronie agatameble.pl; Odpowiedzialność za prezentację produktów na stronie internetowej; Analiza sprzedaży wskazanej kategorii produktowych; Monitoring trendów i konkurencji na rynkach polskim i zagranicznym; Optymalizacja oferty produktowej pod...
  • Specjalista ds. kalkulacji cen

    conTeyor Poland Sp. z o.o.   Czechowice-Dziedzice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Terminowa kalkulacja cen dla klientów; Bliska współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie ustalania poziomu kwotowanych cen; Bliska współpraca z Działem Inżynieringu i Zakupów Strategicznych; Kalkulacja kosztów transportu