Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 34271
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.Zakres zadań
- Przygotowywanie pisemne odpowiedzi na zgłoszenia, w tym reklamacje finansowe oraz skargi użytkowników w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Szczegółowa analiza zgłoszeń, w tym reklamacji finansowych oraz skarg w aplikacjach systemowych, wspomagających obsługę Użytkownika;
- Współpraca z wewnętrznymi komórkami Biura w zakresie właściwej dystrybucji zgłoszeń reklamacyjnych;
- Terminowa i zgodna z procedurami realizacja złożonych reklamacji;
- Aktualizacja bazy wiedzy w zakresie reklamacji;
- Uczestniczenie w procesach, związanych z przejęciem i późniejszą aktualizacją bazy wiedzy Krajowego Systemu Poboru Opłat.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta
- Znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość ustawy o autostradach płatnych i KDF;
- Znajomość procesów reklamacyjnych;
- Orientacja na klienta;
- Współpraca w zespole;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
- Organizacja pracy własnej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność;
- Znajomość zasad redagowania pism oraz poprawnej polszczyzny;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego/rosyjskiego na poziomie średnio zaawansowanym;
- Znajomość aplikacji CRM (Customer Relationship Management) w zakresie zarządzania relacjami z klientem/użytkownikiem;
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie wnoszenia i rozliczania opłat elektronicznych.