Autoryzowany dealer Jeep poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta - Recepcja Serwisu
Miejsce pracy: Kraków
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- planowanie, umawianie, nadzorowanie i przygotowywanie do wizyt Klientów w serwisie
- kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z Klientami
- nadzór nad dokumentacją serwisu oraz jej archiwizacja
- realizację zadań w ramach telemarketingu serwisowego
- monitoring realizacji procesów dla marki Jeep oraz standardów obsługi Klienta (CSI)
- obsługa Kasy – wpłaty, wypłaty, rozliczenia zaliczek, raporty kasowe
Od Kandydatów oczekujemy:
- samodzielności, kreatywności, odpowiedzialności, rzetelności
- komunikatywności, umiejętności w nawiązywaniu relacji i pracy w zespole
- znajomości obsługi programów komputerowych
- prawa jazdy: kategorii B
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wykształcenia minimum średniego
Poznaj
Sobiesław Zasada Automotive Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. j.
Sobiesław Zasada Automotive to obecnie jeden z największych w Polsce dealerów marki Mercedes-Benz. Naszym głównym atutem jest ogólnopolska sieć sprzedaży i serwisu. Tylko u nas w jednym punkcie można kupić nowego Mercedesa w dogodnych warunkach finansowania, a także skorzystać z wiedzy profesjonalnych pracowników serwisu. To jednak nie wszystko.
W naszych sklepach można dokonać zakupu oryginalnych części zamiennych, akcesoriów oraz szeregu gadżetów marki Mercedes-Benz.