Pracownik biurowy - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Zakopane
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Pracownik biurowy - staż
Miejsce pracy: Zakopane
Numer: StPr/25/0006
OBOWIĄZKI:
w/g programu staż
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zakopane


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Ks. Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Małgorzata Mikołajczak
mmikolajczak@zakopane.praca.gov.pl
182015479 w. 90


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

CV

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy z j. niemieckim

    NDMONT Sp. z o.o. Sp. k.   Kraków   
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do naszego biura w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko pracownika biurowego z dobrą znajomością języka niemieckiego. Zakres obowiązków: Pomoc w codziennych pracach biurowych. Kontakt z niemieckimi urzędami i instytucjami. Pomoc w organizacji procesów relokacyjnych dla polskich...
  • Konsultant ds. wsparcia obsługi

    InterKadra Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców, organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, inne prace administracyjno-biurowe.
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji Inwentaryzacji Działu Zarządzania Majątkiem CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: przeprowadzanie spisów z natury w jednostkach organizacyjnych UJ CM, rozliczanie inwentaryzacji poprzez uzgadnianie stanu faktycznego (spisu z natury) ze stanem księgowym (w systemie SAP), sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych jako końcowego etapu spisu w danej...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować) Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Biznesu

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za wsparcie operacyjne i administracyjne klubów fitness. Codzienna praca obejmuje kompleksową obsługę administracyjną, koordynację likwidacji szkód oraz zarządzanie gwarancjami bankowymi. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby, które...
  • Pracownik Administracyjno-biurowy

    BEHAP-BUD s.c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / o pracę tymczasową / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu / pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków organizacja szkoleń i kursów m.in. Uprawnienia UDT/TDT(wózki widłowe; suwnice; dźwigi towarowo-osobowe; podesty ruchome; żurawie); kursy spawania, szkolenia BHP oraz wynajem sprzętu m.in. wózki widłowe, podesty ruchome; Uprawnienia SEP; organizacja egzaminów...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Stowarzyszenie SURSUM CORDA   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 100 - 5 700 zł brutto/mies.
    3 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, potrafisz pozyskiwać i zarządzać danymi, a uważność i sprawność w wykonywaniu zadań to Twoje mocne strony. Jeżeli czujesz się dobrze w pisaniu i liczeniu, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy dokumentów,...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Specjalista ds. Administracji Klubów Fitness

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Administrowanie klubami fitness w regionie. Koordynacja likwidacji szkód osobowych i mienia. Współpraca z działem technicznym oraz dostawcami zewnętrznymi. Kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych. Tworzenie i weryfikacja dokumentów gwarancji bankowych. Współpraca z instytucjami...