Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca generalnego dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52054
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.Zakres zadań
- opracowywanie analiz, informacji i zestawień w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich dla kierownictwa KG PSP i resortu spraw wewnętrznych
- przygotowywanie opinii w zakresie gospodarki finansowej w celu przedstawienia propozycji rozwiązań zleconych spraw
- doradztwo w zakresie udzielania i rozliczania dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
- uczestniczenie w przygotowaniu projektów przepisów prawnych w celu zapewnienia należytego stanu prawnego zleconych spraw
- doradztwo w zakresie zamówień publicznych w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
- doradztwo w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
- uczestniczenie w realizacji zadań związanych z budżetem zadaniowym
- uczestniczenie w realizacji zadań dysponenta drugiego stopnia
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word
- umiejętność pracy w zespole
- praca pod presją czasu
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- dyspozycyjność i komunikatywność
- biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi
- wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 1) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”