Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Radca prawny

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
1713 dni temu
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca prawny
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 50717

Warunki pracy

Bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów. Szerokość ciągów komunikacyjnych nie zawsze umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Praca poza siedzibą urzędu.

Zakres zadań

  • Udzielanie wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych pracownikom Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach z zakresie realizacji obowiązków służbowych.
  • Działania w opracowaniu i opiniowaniu aktów prawnych wydawanych przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii oraz opiniowanie projektów umów i porozumień.
  • Zastępstwo procesowe w postępowaniach sądowych przed organami orzekającymi w sprawach z działalnością ŚWLW.
  • Opiniowanie pod względem prawnym trybu postępowania oraz rozstrzygnięć w sprawach złożonych.
  • Sprawowanie nadzoru organizacyjnego i koordynacja pracy pozostałych radców prawnych zatrudnionych i świadczących usługi na rzecz ŚWLW.
  • Sporządzanie informacji dotyczących zmian w obowiązujących przepisach prawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca w Inspekcji Weterynaryjnej
  • Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa weterynaryjnego, krajowych i Wspólnot Europejskich.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość przepisów prawa niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organów administracji publicznej.
  • Znajomość obslugi komputera.
  • Wpis na listę radców prawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
  • Dobra znajomość stosowanych przez Inspekcje procedur.
  • Umiejętność szybkiego, samodzielnego podejmowania decyzji.