Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Zadania na stanowisku wiążą się z pracą pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Monitoruje przebieg projektu „Portal RP - Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zgodnie z harmonogramem oraz przygotowuje rozwiązania związane z rozwojem bramy dostępu do informacji i cyfrowych usług publicznych.
- Współpracuje z jednostkami zewnętrznymi w obszarze propagowania dobrych praktyk w zakresie wytwarzania oprogramowania oraz realizuje zadania wynikające z informatyzacji kraju i strategii rozwoju usług cyfrowych w projekcie „Portal RP - Rozwój” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Sporządza dokumentację techniczną i repozytoria w tym zakresie oraz wdraża standardy bezpieczeństwa na podstawie wytycznych wyspecjalizowanych jednostek do spraw cyberbezpieczeństwa oraz raportuje przebieg projektu do Komitetu Sterującego i Dyrekcji Departamentu Rozwoju Usług w celu bieżącego informowania o etapach realizacji projektu „Portal RP - Rozwój”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Nadzoruje projektowanie rozwiązań programistycznych i infrastrukturalnych niezbędnych do sporządzenia sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji projektu „Portal RP – Rozwój”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Deleguje zadania członkom zespołu i kontroluje jakość i terminowość wykonywanych zadań w celu prawidłowego oraz terminowego rozliczenia projektu „Portal RP – Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Sporządza dokumentację projektową do przygotowania budżetu zadaniowego, w tym propozycji celów, mierników, funkcji, zadań, podzadań i działań, na rzecz Departamentu Rozwoju Usług w projekcie „Portal RP – Rozwój” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Realizuje i monitoruje wykonanie budżetu zgodnie z harmonogramem wydatków oraz koordynuje działania w celu przygotowania niezbędnej ewidencji prac dotyczących projektu „Portal RP – Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Planuje i nadzoruje wdrażanie strategii komunikacji projektu „Portal RP – Rozwój” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w uzgodnieniu z odpowiednimi służbami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość uchwały nr 76/2015 Rady Ministrów z dnia 26 maja 2015 r. w sprawie przygotowania i wdrożenia inicjatywy „Obywatel” w zakresie udostępniania informacji o wybranych, popularnych usługach publicznych na portalu obywatel.gov.pl
- Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Znajomość zagadnień z obszaru Prawa zamówień publicznych
- Znajomość zagadnień z obszaru usług publicznych, w tym cyfrowych
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Wiedza z zakresu zarządzania zmianą
- Umiejętność pracy z tekstem i tworzenia przekazów przyjaznych obywatelom, w prostym języku
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Negocjowanie
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych