Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca wojewody
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 70596
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na trzecim piętrze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- nadzorowanie prowadzenia spraw będących w zakresie zadań Oddziału Koordynacji Świadczeń
- analizowanie raportów z monitoringu zadań, realizacji priorytetów, skarg, ponagleń, pozwów sądowych oraz tytułów wykonawczych oraz przedkładanie je Zastępcy Dyrektora Wydziału
- współpraca z jednostkami i osobami odpowiedzialnymi za proces wymiany danych
- organizowanie i planowanie szkoleń dla pracowników Oddziału w zakresie postępowań administracyjnych oraz zmian przepisów dotyczących świadczeń
- kontrolowanie wdrażanych zmian w systemie SYGNITY na stanowiskach pracy
- współpraca z innymi Wydziałami w zakresie naborów, ofert szkoleniowych, logistyki, bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowywaniu ryzyk
- współpraca z kierownikami Oddziału w zakresie sprawozdań, raportów z realizacji zadań
- współpraca z osobami decyzyjnymi w kontaktach z Instytucjami Zagranicznymi w koordynacji świadczeń społecznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w wydzielonych jednostkach samorządowych
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
- znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
- znajomość rozporządzeń, decyzji i orzeczeń instytucji unijnych w zakresie koordynacji systemów świadczeń rodzinnych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie ulg
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość prawnych i praktycznych aspektów „kontroli zarządczej”
- biegłe posługiwanie się prawnymi systemami informatycznymi